پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 9 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۳۵:۱۶

نصب بزرگترین توربین بادی جهان در دریا

باشگاه خبری فراساحل: نخستین توربین از مجموعه بزرگترین توربین‎های بادی جهان، با موفقیت در خلیج لیورپول انگلیس نصب شد. نخستین توربین از مجموعه 32 توربین هشت مگاواتی، بزرگترین توربین‎های بادی جهان، با موفقیت در Burbo Bank Extension در خلیج لیورپول انگلیس نصب شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، این توربین‎ها که توسط شرکت Dong Energy ساخته می‎شوند هر یک 195 متر (640 فوت) ارتفاع دارند. این نخستین باری نیست که شرکت دانگ انرژی در استفاده از فناوری‎های جدید در منطقه پیشگام است.

این شرکت سال‌ها پیش مزرعه بادی در همین منطقه با استفاده از توربین های 3.6 مگاواتی زیمنس راه اندازی کرده بود. این نوع توربین‎ها امروزه در تولید برق بادی بسیار رایج‌اند. منطقه بوربو بانک اکستنشن در هفت کیلومتری سواحل لیورپول قرار گرفته است و مساحت آن 40 کیلومتر مربع است. مزرعه بادی جدید به محض تکمیل می‌تواند با تولید 258 مگاوات انرژی، برق مورد نیاز برای 230 هزار خانوار را در انگلستان تامین نماید. با آغاز به کار نیروگاه بادی بوربو بانک در نیمه اول 2017 میلادی شرکت دانگ انرژی 18 نیروگاه بادی در سراسر دنیا به طور فعال خواهد داشت که از این میان 11 مورد آنها در انگلستان واقع شده اند. کلاوس بوهل مولر، مدیر پروژه های شرکت دانگ انرژی، گفت: "با استفاده از توربین‎های بزرگتر قادر خواهیم بود که هزینه تامین انرژی‎های پاک و تجدیدپذیر را برای خانوارها پاین بیاوریم". توسعه این نیروگاه بادی سرمایه گذاری مشترک شرکت های دانگ انرژی، PKA  و  Kirkbi است.



  کد خبر : 2339
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :